|
|
|
![]() |
|
Strumenti |
![]() |
#1 |
Senior Member
Iscritto dal: Nov 1999
Città: Zion
|
VirtualDub 1.5.0 released
è uscita una nuova versione
http://www.virtualdub.org/ Build 15584 (Version 1.5.0): [February 16, 2003] [features added] * Can add a single job to the batch list with syntax: /p[input_file],[output_file] * Filters are now loaded and unloaded on the fly to circumvent TLS (thread local storage) selector limits. * Cropping bounds can now be dragged via the mouse. * Improved, friendlier crash diagnostics. * Basic audio filter support (no plugin support yet, though). The pitch shifter sucks. * Increased accuracy of audio/video timing by switching from microsecond to rational calculations. * Changed font on dialogs to enable ClearType on XP. [features removed] * Deleted outdated 3x3 average filter -- it has been superceded by "blur." [bug fixes] * New MPEG audio core (Priss) -- fixes decoding errors in layer I and layer III audio and adds SSE polyphase support. * Fixed motion JPEG decoding bugs when padding is present before markers. * Fixed crash in SSE2 code when decoding MPEG-1 file odd width in macroblocks. * Fixed crash in SSE2 resize routine when doing 4-tap vertical resample with odd width. * Fixed swapped UVs in About dialog box. ^^; * Fixed sync errors in MPEG-1 playback when decoding an audio stream which flips the copyright bit between frames or switches layer III bitrates (VBR). * Fixed "Frame not found" errors in MPEG-1 decoder when GOP is longer than 128 frames. * Rewrote resampler clip determination code again. Hopefully this one will be Bug Free (tm). * Fixed spurious errors at end of operation when saving WAV file. * Outputted configuration files and job scripts now include the correct audio filename when a .wav file is selected through a script. * Fixed AVI segmented output creating short files when working from MPEG-1 source or when IVTC is active. * Image import filter wasn't caching frames. * Fixed a couple of Get*() script calls that were declared incorrectly internally and didn't work (thanks to Cyrius). * Blur filter now handles cropping properly.
![]() |
#2 |
Senior Member
|
nessun commento
![]()
![]() |
#3 |
Senior Member
Iscritto dal: Jan 2002
Città: Friuli-Venezia Giulia
|
Beh per commentare... ci vorrebbe una piccola traduzione.
Io lo utilizzo come sta e giace senza sapere ![]() Magari se fai un sunto delle principali nuove carrateristiche ![]() Ciao Grunge
Ogni giorno di più, mi convinco che lo sperpero della nostra esistenza risiede nell'amore che non abbiamo donato. L'amore che doniamo è la sola ricchezza che conserveremo per l'eternità. GUSTAVO ADOLFO ROLFF |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
filtri audio
![]() |
#5 |
Senior Member
|
Filtri audio del tipo e a cosa potrebbero servire. Credo che possa essere una cosa buona.
Ciao Grunge
Ogni giorno di più, mi convinco che lo sperpero della nostra esistenza risiede nell'amore che non abbiamo donato. L'amore che doniamo è la sola ricchezza che conserveremo per l'eternità. GUSTAVO ADOLFO ROLFF |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
non saprei la voce del menù è sempre grigia
![]()
![]() |
#7 |
Member
Iscritto dal: Oct 2002
|
ERRATA CORRIGE Dal sito ufficiale:
2/22/2003 News: VirtualDub 1.5.1 released OSSIA 1.5.1[/b]
![]() |
#8 |
Senior Member
|
aggiornamenti lampo
![]()
![]() |
#9 |
Senior Member
|
Ciao a tutti.
Ho scaricato tutte e 2 le versioni ma... in cattura NON funzionano. Mi riconoscono solo 2 dei 40Gb di hard disk a disposizione per un totale di 6 minuti di registrazione ![]() A voi vanno le 2 versioni? Ciao grunge
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
up
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
se la cattura è limitata dalla FAT32 devi selezionare "enable multisegment capture" dal menù capture.
Qualcuno ha capito come si usano i filtri audio?
![]() |
Strumenti | |
|
|
Tutti gli orari sono GMT +1. Ora sono le: 01:58.