|
|
|
![]() |
|
Strumenti |
![]() |
#1 |
Senior Member
Iscritto dal: Dec 2002
Città: Roma: Caput mundi
|
Aiuto canzone!
allora raga, mi ervirebbe il titolo di quella canzone ke viene cantata da delle ragazze in sardo, e ke il rtornello fà:gigiri, a tingo, cantando in sardo antico ...
sapete come si kiama sta canzone? grazie x l'aiuto in anticipo!
![]() |
#2 |
Senior Member
Iscritto dal: Dec 2001
Città: Castelnuovo R. (MO) Nato: 05/02/1984
|
bluelake sa la rsp xchè tempo fa l'aveva cercata pure lui
![]() moderatoreeeeeeeeeeeeeeeee |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Iscritto dal: Aug 2001
Città: Pieve a Nievole (PT), Granducato di Toscana
|
Cixiri - Le Balentes
ti 'ollu cantai una istoria chi-chi-chi conta de un'isola un'isola niedda e iscuria pren' 'e coga' e janas sa genti chi bividi innia teint'ogus che luccheme' e fueddanta una limba antiga che turre 'e pedra su coru s'ammori su spantu 'e sa vida sa mendua su trigu e sa mutta froria sunt drucci e abarranta in coru che pedras fittas rit: uno duos trese battros CIXIRI a bimbò ti cantu custu cantu CIXIRI a bimbò cantaddu in sardu strintu CIXIRI a bimbò froris de mutta e mendua a ddu cantai mi dexidi uno duos trese battros CIXIRI a bimbò ti cantu custu cantu CIXIRI a bimbò cantaddu abellu abellu CIXIRI a bimbò froris de mutta e mendua Questa è l’estate chi-chi-chi ollu po mei STRUMENTALE .................. su sonus de custas paraulas prenada su coru de poesia gioga gioga aiò ebbeh chi ciccasa de ti n'd'andai es' commenti una malladia trese battros murra bella sa genti connoscidi is andalas po andai a fora a iscrucculliai ma andanta e torranta sempri: su coru est s'isola rit: uno duos trese battros Cixiri ………
![]() |
#4 |
Member
Iscritto dal: Nov 2002
|
my god!
ma DAVVERO c'è qualcuno a cui piace?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
Iscritto dal: Aug 2001
Città: Pieve a Nievole (PT), Granducato di Toscana
|
Re: my god!
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
Strumenti | |
|
|
Tutti gli orari sono GMT +1. Ora sono le: 11:19.