Torna indietro   Hardware Upgrade Forum > Giochi > Giochi per PC

Prova GeForce NOW upgrade Blackwell: il cloud gaming cambia per sempre
Prova GeForce NOW upgrade Blackwell: il cloud gaming cambia per sempre
L'abbonamento Ultimate di GeForce NOW ora comprende la nuova architettura Blackwell RTX con GPU RTX 5080 che garantisce prestazioni tre volte superiori alla precedente generazione. Non si tratta solo di velocità, ma di un'esperienza di gioco migliorata con nuove tecnologie di streaming e un catalogo giochi raddoppiato grazie alla funzione Install-to-Play
Ecovacs Deebot X11 Omnicyclone: niente più sacchetto per lo sporco
Ecovacs Deebot X11 Omnicyclone: niente più sacchetto per lo sporco
Deebot X11 Omnicyclone implementa tutte le ultime tecnologie Ecovacs per l'aspirazione dei pavimenti di casa e il loro lavaggio, con una novità: nella base di ricarica non c'è più il sacchetto di raccolta dello sporco, sostituito da un aspirapolvere ciclonico che accumula tutto in un contenitore rigido
Narwal Flow: con il mocio orizzontale lava i pavimenti al meglio
Narwal Flow: con il mocio orizzontale lava i pavimenti al meglio
Grazie ad un mocio rotante che viene costantemente bagnato e pulito, Narwal Flow assicura un completo e capillare lavaggio dei pavimenti di casa. La logica di intellignza artificiale integrata guida nella pulizia tra i diversi locali, sfruttando un motore di aspirazione molto potente e un sistema basculante per la spazzola molto efficace sui tappeti di casa
Tutti gli articoli Tutte le news

Vai al Forum
Rispondi
 
Strumenti
Old 13-09-2004, 19:54   #1
BonOVoxX81
Senior Member
 
L'Avatar di BonOVoxX81
 
Iscritto dal: May 2003
Città: Padova
Messaggi: 8004
Unreal Tournament 2004 Retail 3323 Patch

==================================================
Unreal Tournament 2004 Patch 4 Release notes.
==================================================


This patch is completely compatible with the retail version - servers and clients of any flavor can connect with each other.
This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update settings as necessary. This patch
includes all changes made in Patches 1, 2, and 3.

Onslaught related:
- Fixed accessed none in mid-game GUI code
- New, optimized Goliath shot hit effect
- Fixed Raptor camera from clipping into the world
- fixed collision hole in Goliath
- vehicle splash rings
- fixed daredevil message to only show the stats that made you a daredevil
- Manta water spray effect
- If two nodes are an equal number of links away from the enemy powercore, the autospawn system will now select the one physically closer to the core instead of randomly picking one.
- Optimized some effects to improve client performance

Onslaught AI:
- greatly improved AI control of flying vehicles
- fixed bot getting out of vehicle and instantly killed causing AI problems
- bots in mantas and scorpions may jump out if about to be hit by avril
- Improved Leviathan AI
- improve Raptor firemode selection AI
- bots like jumppads more in Onslaught
- improved AI initial node rush
- bots better at comboing with PRV side gun
- improve AI vehicle route following (less backing up)
- high skill bots jump out of mantas that have web projectile stuck to them
- fixed occasional bot in vehicle getting stuck on inventoryspot
- fixed bot avril locks when bot can't see target
- fixed bots trying to heal node from too far away
- fixed defenders staying in vehicle too long when node unpowered
- PowerCores now block paths through them (need to rebuild paths for this to work)
- bot Mantas more aggressive against foot enemies
- bots smarter about navigationpoints blocked by vehicles
- move as close as possible in vehicle if no path to dest (until currentpath isn't useable)
- bots pick best side of vehicle to get out
- Entering a vehicle turns off a pawn's and a pawn's weapon's AmbientSounds
- bots keep manning tanks (and other "important" vehicles) when possible
- bots do multiple dodges toward road pathnodes
- improved bots staying focused on enemy attacking power core
- if bot can't get out of vehicle turret, he tries to switch to driving vehicle if there's no driver
- bots understand they can't shoot through powernode shields
- bots don't toss spidermines into powernode shields
- fixed bots in vehicles trying to use teleporters
- improved bot use of handbraking for steering

General game play:
- removed log warnings when damagetype is none
- fix for getplayerstart log spam in invasion
- Fixed the single player not going to the SP_Main menu after showing the intro
- fixed script warnings
- Only allow suicides once every 10 seconds
- fixed Xan torso w/ invisibility
- have "?" portrait show up if no valid portrait on HUD

Demo Recording:
- Added a hack so that demorecdrivers always convince the server that it's UTX files are Gen=1
(fixes CTF flags not showing in demos recorded on dedicated server installs)

Networking:
- UT2K4 works with WinXP SP2 firewall
- speed hack detection improvements (less problems for people with just bad connections)
- Fixed Linux server crash when Master Server drops connection unexpectedly. (in 3270.1)
- increased default ConnectionTimeout to 30 seconds
- fixed cases where non-replicated emitters were being spawned server side (performance improvement)
- Fix for server travel crash bug.
- fixed destroyed vehicles disappearing so much on saturated connections
- Properly handle the FailCode command coming from the server. This was what would cause a client to appear "locked solid" when 2 clients were trying to join the last slot.
- "Only Official Maps" toggle in server browser now becomes disabled when mods are loaded.
- Fixed the server browser Filters description overlap.
- Fixed Classic Translocator Setting in net games.
- The "Press F10 to" Connection Message makes it's return.
- Fixed vehicles looking flipped over on clients when they aren't
- Servers recover if connection to master server fails during receive
- Fixed HandleStream crash on server with some user Assault levels on connections with packet loss
- Server performance improvement (don't copy structs in NEQ replication comparisons)

Editor:
- added per layer detail settings for terrain deco layers
- fixed particle editor crash

Engine/General:
- fix for processhitwall crash
- fixed script assignment bug (assignment of deleted actors resulted in no change from the current value).
- loading time speedup.



Io l'ho scaricata (non installata da fileshack...ma sono registrato....
BonOVoxX81 è offline   Rispondi citando il messaggio o parte di esso
Old 13-09-2004, 19:56   #2
Perfectdavid
Registered User
 
L'Avatar di Perfectdavid
 
Iscritto dal: Oct 2003
Messaggi: 2705
ancora patch?
vogliono renderlo perfetto?
Perfectdavid è offline   Rispondi citando il messaggio o parte di esso
Old 13-09-2004, 20:06   #3
BonOVoxX81
Senior Member
 
L'Avatar di BonOVoxX81
 
Iscritto dal: May 2003
Città: Padova
Messaggi: 8004
Quote:
Originariamente inviato da Perfectdavid
ancora patch?
vogliono renderlo perfetto?

E' il gioco con il motore grafico piu' ottimizzato al mondo.....nessun motore e' cosi' "perfetto"

Doom 3 impara impara
BonOVoxX81 è offline   Rispondi citando il messaggio o parte di esso
Old 13-09-2004, 20:11   #4
Perfectdavid
Registered User
 
L'Avatar di Perfectdavid
 
Iscritto dal: Oct 2003
Messaggi: 2705
eh si... perciò imho l'unreal engine è il migliore e lo sarà a lungo (vedi engine 3)...
Perfectdavid è offline   Rispondi citando il messaggio o parte di esso
 Rispondi


Prova GeForce NOW upgrade Blackwell: il cloud gaming cambia per sempre Prova GeForce NOW upgrade Blackwell: il cloud ga...
Ecovacs Deebot X11 Omnicyclone: niente più sacchetto per lo sporco Ecovacs Deebot X11 Omnicyclone: niente più...
Narwal Flow: con il mocio orizzontale lava i pavimenti al meglio Narwal Flow: con il mocio orizzontale lava i pav...
Panasonic 55Z95BEG cala gli assi: pannello Tandem e audio senza compromessi Panasonic 55Z95BEG cala gli assi: pannello Tande...
HONOR Magic V5: il pieghevole ultra sottile e completo! La recensione HONOR Magic V5: il pieghevole ultra sottile e co...
ESA Solar Orbiter ha studiato il flusso ...
Larry Ellison guadagna 101 miliardi in u...
Johnson Controls amplia la gamma di solu...
NASA Perseverance: il rover potrebbe ave...
Quelli di Immuni si 'pappano' Vimeo: Ben...
Changan lancia la Deepal S05 in Europa, ...
Substrati in vetro, Intel smentisce le v...
ECOVACS DEEBOT T50 PRO OMNI Gen2 fa piaz...
Windelo 62: catamarano a vela che unisce...
Francia, in arrivo un incentivo di 1.000...
Haier, la sorpresa a IFA: la lavatrice C...
GeForce RTX 5000 SUPER in arrivo? Sembra...
Ionity prova una soluzione contro i ladr...
Pirateria, svolta clamorosa: Dazn e Lega...
Maxi richiamo Toyota e Lexus: oltre 900....
Chromium
GPU-Z
OCCT
LibreOffice Portable
Opera One Portable
Opera One 106
CCleaner Portable
CCleaner Standard
Cpu-Z
Driver NVIDIA GeForce 546.65 WHQL
SmartFTP
Trillian
Google Chrome Portable
Google Chrome 120
VirtualBox
Tutti gli articoli Tutte le news Tutti i download

Strumenti

Regole
Non Puoi aprire nuove discussioni
Non Puoi rispondere ai messaggi
Non Puoi allegare file
Non Puoi modificare i tuoi messaggi

Il codice vB è On
Le Faccine sono On
Il codice [IMG] è On
Il codice HTML è Off
Vai al Forum


Tutti gli orari sono GMT +1. Ora sono le: 07:01.


Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Served by www3v