|
|
|
![]() |
|
Strumenti |
![]() |
#1 |
Senior Member
Iscritto dal: Jun 2001
|
Membench..main merory...parere
Ciao a tutti a questo indirizzo trovate il bench memorybench
http://www.intelligentfirm.com/membench/membench.html Vorrei un Vostro parere. Per main memory intendo la ram? Ed il test eseguito sulla ram misura le operazioni di W/R tra ram e prociessore o tra hard disk e ram? Grazie a tutti, Mc
![]() |
#2 |
Senior Member
Iscritto dal: Apr 2001
Città: U.S.A.
|
Useless!
"""""Measure all aspects of video memory transfers including: read rate, random read rate, write rate, innovative write rate, random write rate, transfer rate, innovative transfer rate, MMX innovative transfer rate; in 6 user selectable resolutions."""""
It has no value for the members of this forum. Only Bill Gates can understand anything about i!
![]() |
#3 |
Senior Member
Iscritto dal: Jun 2001
|
Io mi riferivo a questa parte
Main memory benchmarks: Measure all aspects of main memory transfers including: read rate, innovative read rate, random read rate, write rate, innovative write rate, random write rate, transfer rate, innovative transfer rate, MMX innovative transfer rate Comunque grazioe del pensiero. Ciao, MC
![]() |
Strumenti | |
|
|
Tutti gli orari sono GMT +1. Ora sono le: 12:56.