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#1 |
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Senior Member
Iscritto dal: May 2002
Messaggi: 830
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DoomIII
![]() ![]() OK OK, ovvio... le pic sono della versione PC ma cmq... : How about the Xbox version? Hollenshead: We're literally in the early stages of getting the technology up and running on the Xbox. The Xbox is completely within the specs of what the target for Doom III technology is. You'll be seeing a lot of unique textures that literally make the world just the way you might imagine if Hell really had erupted on a spacestation. What about a PS2 version? Hollenshead: Frankly, the PS2 couldn't do the math calculations for the geometry acceleration, real time shadows and light. GameCube is the same thing, no version planned. And can you tell us more about the physics engine? Hollenshead: Everything reacts properly, bodies, guns, the glass reacts properly, you get teleported into the laboratory and the shockwave from the teleporter knocks out the windows in the lab. The Doom system is really a unified rendering system of casting all surfaces and lights with the same render. Are there going to be more open environments as well as the claustrophobic corridor ones we've seen so far? Hollenshead: We have a few open areas, when you move from one complex to another complex, but we're going for that scary thing and it works better within enclosed spaces. Doom 3 is all about those dramatic lighting effects. When you go outdoors in Mars, you have a single light source which is a giant sun - so the dramatic and interesting and unique things that you can do in interior locations stand out less. It doesn't really make that much sense to go running around on Mars that much. Is the Doom 3 technology going to appear in any other games you can tell us about? Hollenshead: We're using the Doom 3 technology for Quake IV. There is other stuff going on with other licensees, but we haven't officially made those announcements yet.
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#3 |
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Senior Member
Iscritto dal: Mar 2003
Città: Perugia
Messaggi: 16302
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secondo me HL2 se lo mangera' a colazione
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#4 |
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Senior Member
Iscritto dal: Nov 2001
Città: Milano
Messaggi: 2315
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imho il design dei personaggi è PENOSO...
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Cos'è che mi spinge a fare quello che faccio? Ho studiato abbastanza da potermi sottrarre a qualsiasi schema. Smontare qualsiasi fantasia. Spiegare qualsiasi obiettivo. Sono così intelligente che riesco addirittura a negare i miei sogni. |
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#5 | |
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Senior Member
Iscritto dal: Mar 2002
Città: hell's kitchen
Messaggi: 1388
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Quote:
Ciao !
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http://www.darkstar.tj/edenII.html |
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#6 |
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Senior Member
Iscritto dal: Mar 2002
Messaggi: 416
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mamma che grafica, speriamo che il gameplay sia all'altezza... anke se imho halo 2 si papperà tutti, hl2 compreso.
PS.. sapevamo tutti che la ps2 nn avrebbe mai fatto girare doom, ma il cubo? che delusione....
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Asus p5k pro 4gb nanya intel q9650 xfx hd 5770 e tanti dischi sata LENTI.... |
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#7 |
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Bannato
Iscritto dal: Sep 2003
Città: Bolzano
Messaggi: 472
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Half Life 2 RULEZ
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#8 |
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Bannato
Iscritto dal: Jul 2000
Città: Vicenza
Messaggi: 2036
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minchia che grafica!
chissà che pc ci vorrà....... per fortuna non sono più problemi miei |
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#9 |
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Senior Member
Iscritto dal: Jul 2000
Messaggi: 936
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in effetti sembra bello...ma sono anche io del partito di Halo 2...quando ho visto il filmato dell'E3 ... beh ... che dire
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#10 |
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Senior Member
Iscritto dal: Mar 2002
Messaggi: 416
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e pensate che spettacolo hl2 o D3 o half life 2 su hdtv..chiudendo un occhio per il framerate..
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Asus p5k pro 4gb nanya intel q9650 xfx hd 5770 e tanti dischi sata LENTI.... |
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