|
|||||||
|
|
|
![]() |
|
|
Strumenti |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Iscritto dal: Jan 2004
Città: Milano
|
Conoscere gestore telefono fisso
Spero non sia la sezione sbagliata per questo topic.
Siccome ho fatto la flat della telecom, che non pago le telefonate verso i fissi telecom, volevo sapere se c'era un modo per sapere (gratis) che gestore ha il fisso che intendo chiamare. Ho cercato un po' in rete ma non ho trovato niente. Avete dei suggerimenti? Grazie mille, colgo l'occasione per fare gli auguri di fine anno al forum, Alex |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Member
Iscritto dal: Oct 2005
|
Quote:
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Iscritto dal: May 2001
Città: MILANESE, ma trapiantato in prov. di MN Squadra: MILAN, la più titolata al MONDO
|
Apud Helvetios longe nobilissimus fuit et ditissimus Orgetorix. Is M. Messala, [et P.] M. Pisone consulibus regni cupiditate inductus coniurationem nobilitatis fecit et civitati persuasit ut de finibus suis cum omnibus copiis exirent: perfacile esse, cum virtute omnibus praestarent, totius Galliae imperio potiri. Id hoc facilius iis persuasit, quod undique loci natura Helvetii continentur: una ex parte flumine Rheno latissimo atque altissimo, qui agrum Helvetium a Germanis dividit; altera ex parte monte Iura altissimo, qui est inter Sequanos et Helvetios; tertia lacu Lemanno et flumine Rhodano, qui provinciam nostram ab Helvetiis dividit. His rebus fiebat ut et minus late vagarentur et minus facile finitimis bellum inferre possent; qua ex parte homines bellandi cupidi magno dolore adficiebantur. Pro multitudine autem hominum et pro gloria belli atque fortitudinis angustos se fines habere arbitrabantur, qui in longitudinem milia passuum CCXL, in latitudinem CLXXX patebant.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Iscritto dal: Jul 1999
Città: Black Mesa
|
Quote:
>bYeZ<
|
|
|
|
| Strumenti | |
|
|
Tutti gli orari sono GMT +1. Ora sono le: 12:08.