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Old 11-10-2021, 23:00   #2
aled1974
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L'Avatar di aled1974
 
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Messaggi: 24645
questo tool l'hai già provato? HP Print and Scan Doctor

se sì restituisce qualche info utile oppure no?


poi copio-incollo dal sito Hp:
Quote:
1. Hold down the Windows Logo key on the keyboard and the 'R' to open the run box, type Services.msc .
2. Double-click Printer Spooler in the Services list.
3. Click on the Stop button and click OK.
4. Hold down the Windows Logo key on the keyboard and the 'R' to open the run box, type"%WINDIR%\system32\spool\printers, then delete all files in this folder.
5. Go back to services by holding down the Windows Logo key on the keyboard and the 'R' to open the run box, type Services.msc again.
6. Double-click Printer Spooler in the Services list.
7. Click on the Start button. In the Startup Type list, make sure that Automatic is selected and click OK.
^^ già provato?


aspettiamo altri interventi , nel mentre però puoi sempre contattare il servizio di supporto Hp, esponendo il problema e vediamo cosa ti suggeriscono

ciao ciao
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