Ciao ragazzi, questo è quello che ho ricevuto questa sera
A voi è arrivato?
PS: L'ASSISTENZA ONE PLUS ONE MI HA SCRITTO IN QUESTO MODO RIGUARDO AL MIO PROBLEMA CON L'AUDIO
" Hi Lorenzo,
Thank you for contacting the Technical Support of ONEPLUS. Sorry if any inconvenience caused.
Please follow this steps to fix this issue:
Disable google now application.
Uninstall applications and try a different voice recording application, you can download this from google play store.
3.Hard reset device, please back-up all file first. (Power off phone, press and hold Volume down and Power button, select User Data, Media and Cache and then select Reboot System)
Follow this steps to back up you data:
You can sync your Google account to backup Apps data, wifi settings, pictures and contacts. Make sure you have enabled auto sync and backup data from settings. For music, video or other files, you can copy the files to computer by connecting the USB cable.
Hope these helps!
Best Regards,
Misiel
"
Secondo me non sanno quello che dicono. Cioè se ti dico che il problema mio è l'audio, cosa mi fai fare questi passaggi quando già li ho fatti e non è cambiato nulla? Ma chi mettono a rispondere, i bambini? No words!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!