View Single Post
Old 24-06-2015, 21:31   #2043
guant4namo
Senior Member
 
L'Avatar di guant4namo
 
Iscritto dal: Sep 2012
Messaggi: 23816
Ciao ragazzi, questo è quello che ho ricevuto questa sera



A voi è arrivato?

PS: L'ASSISTENZA ONE PLUS ONE MI HA SCRITTO IN QUESTO MODO RIGUARDO AL MIO PROBLEMA CON L'AUDIO

" Hi Lorenzo,

Thank you for contacting the Technical Support of ONEPLUS. Sorry if any inconvenience caused.

Please follow this steps to fix this issue:

Disable google now application.

Uninstall applications and try a different voice recording application, you can download this from google play store.

3.Hard reset device, please back-up all file first. (Power off phone, press and hold Volume down and Power button, select User Data, Media and Cache and then select Reboot System)

Follow this steps to back up you data:

You can sync your Google account to backup Apps data, wifi settings, pictures and contacts. Make sure you have enabled auto sync and backup data from settings. For music, video or other files, you can copy the files to computer by connecting the USB cable.

Hope these helps!

Best Regards,

Misiel "

Secondo me non sanno quello che dicono. Cioè se ti dico che il problema mio è l'audio, cosa mi fai fare questi passaggi quando già li ho fatti e non è cambiato nulla? Ma chi mettono a rispondere, i bambini? No words!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Lian-Li PC-O11 Dynamic Seasonic Prime TX-850 AMD Ryzen 5900X ARCTIC Liquid Freezer II 360 MSI X570S UNIFY-X MAX Crucial Ballistix 3600 MHz (2x16GB) EVGA GeForce RTX 2080 SUPER XC ULTRA Samsung 980 Pro 500GB Sabrent Rocket 4.0 1TB LG 27GP850

Ultima modifica di guant4namo : 24-06-2015 alle 21:35.
guant4namo è offline   Rispondi citando il messaggio o parte di esso