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Originariamente inviato da tomahawk
Scusate, oggi ho monopolizzato la discussione 
La risposta di amazuk alla mia email:
Hello
First of all, please allow me to apologise for the issue you have experienced with this item.
We checked your order and found that your order #026-5360620-1977962 for the item, 'Brainwavz M4 In-Ear Headphones', was sold by MP4 Nation.
This item was labeled ‘Fulfilled by Amazon’. Items labeled Fulfilled by Amazon’ are dispatched to you directly from Amazon.co.uk fulfillment centre.
We would like to bring to your attention that most of the ‘Fulfilled by Amazon’ orders are dispatched to you directly from an Amazon.co.uk fulfillment but we rely upon individual merchants for fulfilling such orders.
In this instance, we are unable to replace ‘Fulfilled by Amazon’ orders because the inventory is constantly changing and there are chances that your order may not be fulfilled due to the following reasons:
· If the merchant fails to restock the inventory that is eventually fulfilled by Amazon.
· The FBA seller may not list the item with the exact description or condition as originally listed .
In this situation, to avoid any more delay’s you’re welcome to return the item for a refund. However, as the cost of returning this item is likely to be prohibitive, please dispose of this item at your own convenience if the item is unusable, otherwise please keep it with our compliments unless you wish to donate it to a local charity.
I've requested a refund of 17.80 GBP to your payment card. This refund should go through within the next 2 to 3 business days and will appear as a credit on your next card statement. This time-scale doesn't include your bank's processing time.
Quindi, ho capito bene?
La spedizione in Uk sarebbe a carico mioe non rimborsata e siccome potrebbe essere troppo onerosa, posso tenermi il prodotto?
Me le tengo e in più mi fanno il rimborso? 
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Originariamente inviato da tomahawk
Ah ecco...
Ma quindi, scusate, posso tenerle comunque pur avendo il rimborso?
Sono così generosi o ho capito male io?
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Originariamente inviato da tomahawk
Ma io lo amo questo negozio!
(ritorno di immagine)
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Come confermato da un altro utente e come da me previsto la cuffina presenta una variazione di lotto, dai post che leggo sembra comunque che tu sia in procinto di un RMA solo per riavere il denaro speso. La cosa, personalissimamente sia chiaro, non credo vada discussa qui perché oltre che OT è poco chiara e ti consiglierei di chiedere un cambio merce se davvero trovi inascoltabile l'iem in questione.
Amazon non è generosa affatto, la politica di rimborso si applica in casi in cui ci sia effettivo difetto (la mia beyer con un driver completamente andato) e non per beneficenza.