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Old 07-06-2011, 08:06   #654
Ludus
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Ragazzi io ho trovato questo articolo interessante:

http://jalopnik.com/5808738/how-forz...ulture-forever

"Graphics (Polygon count size does matter!): For starters, Turn 10's re-rendered every single vehicle, ripping the graphics engine down and building it back up. And the results are simply staggering. Polygons per car are up from Forza 3's 400,000 to over one million polygons per car in Forza 4. Turn 10's added real-light changes like blooming and lens flares help make the cars look like they're really in the environment. Forza 4 is achieving in real-time at 60 frames per second what was once something Pixar needed weeks to render."

E questo piccolo filmato INGAME:

http://www.youtube.com/watch?v=8p16r0jsf20

da 0.37 in poi.


non so se sia vero, ma il video anche se di bassa qualità, quando fa vedere mentre guida, presenta delle info molto succulente. guardate quando stacca l'effetto e la sensazione di "andare verso l'avanti" e la vibrazione della telecamera per dare risalto a questo.

come cacchio hanno fatto a mettere insieme questa ricetta:

- 1 milione di poligoni per auto
- 16 auto in pista
- 60 fps
- xbox 360 hardware

:inchino:
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