Quote:
Originariamente inviato da ^TiGeRShArK^
almeno leggi quello ke linki?
secondo te quanti videogiocatori trovi in tutto il mondo disposti a giocare ad una media di 2 FPS!!! 
Le latenze del Cell sono assolutamente troppo elevate per genereare un render paragonabile a quello delle pipeline grafiche delle skede odierne.
Ma questo si sapeva già 
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c'è anche questo da aggiungere
Even though the PS3’s RSX is inaccessible under Linux the smart little system will reach out across the network and leverage multiple IBM QS20 blades to render the complex model, in real-time, with software based ray-tracing. Using IBM’s scalable iRT rendering technology,
the PS3 is able to decompose each frame into manageable work regions and dynamically distribute them to blades or other PS3s for rendering. These regions are then further decomposed into sub-regions by the blade’s Cell processors and dynamically dispatched to the heavy lifting SPEs for rendering and image compression. Finished encoded regions are then sent back to the PS3 for Cell accelerated decompression, compositing, and display.
Il tutto per renderizzare una scena del tutto statica, dove l'unico oggetto in movimento è l'osservatore.