Discussione: problema ipod shuffle
View Single Post
Old 01-02-2006, 08:59   #7
dariopedros
Member
 
Iscritto dal: Jul 2005
Messaggi: 94
dopo 2 giorni dalla richiesta (domenica) arriva il mio bel ipod shuffle nuovo di zecca, fin qui tutto ok... lo devo provare

ora perņ mi preme mandare indietro quello difettoso, insieme c'č una lettera in inglese dove vengono riportate le varie fasi per rispedire, qualcuno mi puņ aiutare?

"remove the replacement ipod and place your defective ipod into the return envelope (e fin qui nulla da dire,ok...)

remove the top copy of the shipping label affixed to the envelope. The top label is your receipt - save this for your records. The bottom cpy of the label is a pre-printed return label to apple. Apple recommends copying the tracking number on the return label for your records.

Peel off the adhesive cover on the flap of the envelope and seal the flap

drop off the seales return envelope at the nearest courier service or call to arrange for pickup. It is your responsability to ensure that the return envelope is received by the courier in a proper shipping condition. Apple and its agents cannot be held responsible for loss of or damaged to a package during shipment if this is caused by your failure to follow Apple's or the courier's instructions,including proper sealing of the envelope."


Qualcuno potrebbe aiutarmi a tradurre oppure mi dice come ha fatto per rispedire il suo ipod difettoso ad apple? mi raccomando una descrizione dettagliata.
Ci sono spese di spedizione da affrontare se il mio ipod č in garanzia?

grazie per tutti i suggerimenti
dariopedros č offline   Rispondi citando il messaggio o parte di esso