PDA

View Full Version : toca race driver e 9100: LA SOLUZIONE


*ReSta*
04-09-2003, 21:53
Non so quanti ne siano al corrente, ma dal sito della ati si può scricare una "patch" (targata codemaster...:rolleyes: ) con un file da sostituire per risolvere il ben conosciuto problema. NON USATELA SE NON AVETE UNA 9100!!

L'indirizzo è questo: http://mirror.ati.com/support/infobase/4258.html

comuque per i + pigri ho anche allegato il file ed ecco la spiegazione.

ciao a tutti!!


TOCA Race Driver: Cars are transparent using RADEON 9100 Series
The information in this article applies to RADEON 9100 Series.

When starting a race or a practice run in TOCA Race Driver*, the cars will not be drawn or rendered completely. Missing polygons will be observed in the car, making them appear transparent.

* In different territories, this game is also known as:
DTM Race Driver
V8 Supercar Race Driver
Pro Race Driver
Codemasters has provided ATI a patch file to correct this issue.
PLEASE NOTE: This patch file is intended for RADEON 9100 Series ONLY. It should NOT be used with any other graphics card products.

The patch file overwrites a file within the GameData's "shaders" subfolder. You may locate this folder from Windows Explorer, or My Computer. You will need to copy the patch file to the shaders folder on your hard drive, overwriting the existing file. By default this folder is located in:

C:\Program Files\Codemasters\Race Driver\GameData\Shaders

Anacreon
04-09-2003, 23:22
Notizia grandiosa:yeah: Io comunque avevo già risolto: ho cambiato scheda video!!!!!!!!!!:winner:

Deneb
11-09-2003, 16:56
Non sai di quanto aiuto mi sei stato, ho appena comprato questo gioco e non puoi immagginare la delusione nel vedere le auto trasparenti :muro:, già stavo bestemmiando in armaico antico, quando mi è venuto in mente di venire su questo maglifico forum, grazie mille ancora.

*ReSta*
11-09-2003, 17:16
di niente :D