pimoz
07-11-2012, 09:12
Hello!
First let me tell you I'm not Itallian and I don't speak Itallian ;) ...so I will write this in English.
I got really annoyed when I wasn't able to change settings on BT's ADSL modem/router. So I did some "things" to get the password. So here it is:
- Administrator username: admin
- Administrator password: xu771adx
Use at your own risk...:D
Italian translation (via Google Translate):
Ciao!
Prima di tutto lasciatemi dire che non sono Itallian e non parlo Itallian;) ... quindi mi scrivo in inglese.
Mi sono davvero infastidito quando non ero in grado di modificare le impostazioni su ADSL BT modem / router. Cosė ho fatto alcune "cose" per ottenere la password. Cosė qui č:
- Nome utente: admin
- Password di amministratore: xu771adx
Utilizzare a proprio rischio e pericolo ...:D
First let me tell you I'm not Itallian and I don't speak Itallian ;) ...so I will write this in English.
I got really annoyed when I wasn't able to change settings on BT's ADSL modem/router. So I did some "things" to get the password. So here it is:
- Administrator username: admin
- Administrator password: xu771adx
Use at your own risk...:D
Italian translation (via Google Translate):
Ciao!
Prima di tutto lasciatemi dire che non sono Itallian e non parlo Itallian;) ... quindi mi scrivo in inglese.
Mi sono davvero infastidito quando non ero in grado di modificare le impostazioni su ADSL BT modem / router. Cosė ho fatto alcune "cose" per ottenere la password. Cosė qui č:
- Nome utente: admin
- Password di amministratore: xu771adx
Utilizzare a proprio rischio e pericolo ...:D