nicpepe
29-08-2008, 22:20
Hi guys, please help me. I use a modem D-Link DSL-320T. I bought a router (not a modem router) called Belkin G+ Mimo Wireless. I canìt install it! I called at belkin but nobody could help me after hours and hours at the phone! Do you have any guide? step for step?
I explain the problem: when Modem is connect to router I can read "Pc is connected to internet" but it isn't! I can't go online!
Thanks a lot guys! I prey you to help me because I don't know what I can do!
In italian:
Ciao a tutti raga, sono nicpepe. Vi prego non so più ke fare. Uso un modem d-link DSL 320-T. Ho comprato un router (non un modem router) Belkin G+ Mimo Wireless. Ma appena li collego il pc mi dice ke sono collegato, ma non è così! non posso andare online! Avete qualke guida passo passo o mi sapete aiutare?
Grazie a tutti raga!
Ciao,
Nicola
I explain the problem: when Modem is connect to router I can read "Pc is connected to internet" but it isn't! I can't go online!
Thanks a lot guys! I prey you to help me because I don't know what I can do!
In italian:
Ciao a tutti raga, sono nicpepe. Vi prego non so più ke fare. Uso un modem d-link DSL 320-T. Ho comprato un router (non un modem router) Belkin G+ Mimo Wireless. Ma appena li collego il pc mi dice ke sono collegato, ma non è così! non posso andare online! Avete qualke guida passo passo o mi sapete aiutare?
Grazie a tutti raga!
Ciao,
Nicola