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View Full Version : Too Human risorge in una immagine:"NON C'E' PIU' LA GRAFICA REALISTICA"


Window Vista
25-01-2007, 18:05
Too Human risorge in una immagine:
"NON C'E' PIU' LA GRAFICA REALISTICA"

Dopo un E3 2006 non proprio felice per Too Human Silicon Knights ha deciso di rivelare una nuova immagine del gioco per mostrare le migliorie apportate alla grafica del titolo a quasi un anno di distanza dalle precedenti immagini. Il team di sviluppo probabilmente ci mostrerà di più durante il GDC di marzo, ma nel frattempo possiamo notare netti miglioramenti in quest'immagine. Gli sviluppatori hanno inoltre affermato che i problemi di framerate, telecamera e caricamento avuti dal gioco durante l'E3 sono ora solo un ricordo.

LINK:http://www.mondoxbox.com/news/8122/too-human-risorge-in-una-immagine.html

http://img477.imageshack.us/img477/8307/283462od.jpg (http://imageshack.us)

Simon82
25-01-2007, 18:18
Ma dicono la verita'? Non c'e' proprio il realismo.. :mbe: :D

BTinside
25-01-2007, 18:20
E' come prendere dei fondali next gen e mettergli dentro dei personaggi old gen. :mbe:

Window Vista
25-01-2007, 18:25
E' come prendere dei fondali next gen e mettergli dentro dei personaggi old gen. :mbe:
Mi sà che gli sviluppatori hanno abusato di troppa birra :mbe:

darkfear
25-01-2007, 18:28
:Puke:

peddu84
25-01-2007, 18:34
Non ho visto screen precedenti, qualcuno potrebbe postarli per un confronto ? Giusto per curiosità...
Ma in quello screen viene utilizzato UE3 o sono i primi screen con il motore grafico nuovo ?

Fabiaccio
25-01-2007, 18:34
però così brutto a me non sembra :)

Window Vista
25-01-2007, 18:39
però così brutto a me non sembra :)
Perchè non hai visto le prime foto di stò gioco, adesso è tutt'altra cosa

peddu84
25-01-2007, 18:41
Perchè non hai visto le prime foto di stò gioco, adesso è tutt'altra cosa

ne puoi postare un paio ?

Window Vista
25-01-2007, 18:54
ne puoi postare un paio ?
http://img201.imageshack.us/img201/3716/toohuman2006050903284176jc.jpg (http://imageshack.us)

http://img373.imageshack.us/img373/7471/toohuman2006050102492387xm.jpg (http://imageshack.us)

http://img373.imageshack.us/img373/8982/toohumanpart120050723016ku.jpg (http://imageshack.us)

http://img373.imageshack.us/img373/3704/toohuman2006061300013357bw.jpg (http://imageshack.us)

http://img373.imageshack.us/img373/9007/toohuman2006061300013277km.jpg (http://imageshack.us)

Video:http://media.xbox360.ign.com/media/748/748783/vids_1.html

Fabiaccio
25-01-2007, 18:56
sì ma erano in game quelle? :fagiano:

Coyote74
25-01-2007, 19:01
Bah, non è che ci sia poi tutta questa differenza :mbe:

Window Vista
25-01-2007, 19:02
Bah, non è che ci sia poi tutta questa differenza :mbe:
Solo un pelino :asd:

Nenco
25-01-2007, 19:18
:doh: Confondo sempre too human con mass effect, e quando ho visto la prima immagine mi è preso un colpo. Poi ho capito che non è mass effect e ho tirato un sospiro, ma cosa me ne frega di sto gioco!

Crashman
25-01-2007, 19:24
A me non dispiace :)
immagine (http://images.xboxyde.com/gallery/public/4844/827_0001.jpg)

Window Vista
25-01-2007, 19:27
A me non dispiace :)
immagine (http://images.xboxyde.com/gallery/public/4844/827_0001.jpg)

A me si invece, è anche tanto:"CHE DELUSIONE, E' SCANDALOSO"

Fabiaccio
25-01-2007, 19:32
A me si invece, è anche tanto:"CHE DELUSIONE, E' SCANDALOSO"

lo preferivi scattoso, con cali di framerate e problemi di telecamera? :stordita:

Do85
25-01-2007, 19:37
Mi sembrate un pò esagerati

Coyote74
25-01-2007, 19:38
Mi sembrate un pò esagerati

Anche a me :confused:

Window Vista
25-01-2007, 19:38
lo preferivi scattoso, con cali di framerate e problemi di telecamera? :stordita:
Si può avere quella grafica con frame-rate 60 senza battere ciglio

Window Vista
25-01-2007, 19:43
Risolto l'enigma:


In attesa del rilascio ( corposo :D ) di informazioni e media su Too Human ecco un assaggino di informazioni direttamente dal blog dei SK ed uno screen nuovo


http://blogs.ign.com/BlogPage.aspx?blog=silicon-knights

When you present at E3, you often schedule time for the press and time to look around at the other games. It is exhausting for everyone. I was originally scheduled to do 1.5 days of interviews out of the full 3 days, which is a lot of interviews and demos. However, once we saw the new trailer for the first time the day before E3 and the boards starting lighting up with thoughts on Too Human, James O’Reilly (Director of Technology), Ken Alguire (Assistant Lead Designer) and myself decided that we would do interviews for all 3 days. James and Ken played, while I talked.

Why? To get every bit of information and feedback we could out of the demo. I would ask what people thought of Too Human after seeing a demo, knowing the response would not likely be favorable. Many people were polite (thank you), some lied and some were blunt. Some saw the potential, which made “the ice bucket” more tolerable. Hundreds of times we heard criticisms like “the camera is too far out”, “the frame rate is bad”, etc …” It was cold and it hurt a lot. Only this time, the cold didn’t stop for 3 days. We will never forget what it was like.

We knew well before E3 that we would have to go dark and would not show the game for a long time. We knew it would be painful, but in the end worth it. We felt the pain would be worth the gain. We will weather our “Ice Bucket” and do whatever it takes to make Too Human great.

Since E3 we have not only fixed all of the problems we had going into the show, but we have made sweeping improvements across the board – multithreading, rendering, significantly better textures, seamless loading – all aimed at putting the Xbox 360 into overdrive. We have conducted focus tests on the game play, control, art and cameras, all aimed at making the game better. Soon we will start to reveal the story. We went into a very cold place in order to insure that Too Human’s next showing would receive a burning hot reception. Soon you will see this for yourself and our “ice bucket” experience will be over.


http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/758/758252/too-human-20070124032712967.jpg


After “The Ice Bucket”: A direct dump from the Xbox 360 frame buffer off a new build of Too Human. Those with keen eye will notice soft shadows, 4x AA, atmospheric scattering, cloth.... Frame rate, camera and seamless loading are no longer problems.

LINK:http://forums.multiplayer.it/showthread.php?p=4631611#post4631611

Grazie ICE

Fabiaccio
25-01-2007, 19:50
cioè? :stordita:

Window Vista
25-01-2007, 19:54
cioè? :stordita:
E' preso dal frame buffer, quando........ :D



:D

Crashman
25-01-2007, 19:55
E' preso dal frame buffer, quando........ :D



:D
Come tutte le foto in game esistenti :)

Window Vista
25-01-2007, 19:59
Come tutte le foto in game esistenti :)
Ti sei scordato "OFF", che vuol dì???

PeK
25-01-2007, 22:00
non è "frame buffer off" ma è "off a new build"

Gira81
25-01-2007, 22:51
ma che genere di gioco è?

dduke
25-01-2007, 23:16
ma che genere di gioco è?

già che tipo di gioco è? che si fà di bello?

Window Vista
26-01-2007, 14:20
già che tipo di gioco è? che si fà di bello?
E' bello, su questo puoi star sicuro

torgianf
26-01-2007, 14:24
A me si invece, è anche tanto:"CHE DELUSIONE, E' SCANDALOSO"

io trovo scandaloso che ti facciano ancora postare....
lol

Window Vista
26-01-2007, 14:45
io trovo scandaloso che ti facciano ancora postare....
lol
Io trovo scandaloso, il non stare zitti, se non è un commento costruttivo, quindi :)










Mi limito a fare una cosa per adesso :)

fabiomi
26-01-2007, 14:58
Io trovo scandaloso, il non stare zitti, se non è un commento costruttivo, quindi :)


Mi limito a fare una cosa per adesso :)



cosa di grazia?














ah, giusto....sempra quella cosa lì...sì, dai, capito :Prrr:

Do85
23-03-2007, 19:51
Il sito americano IGN è stato ieri in visita presso Silicon Knights per una lunga ed approfondita sessione di prova di Too Human, primo episodio di una trilogia di action games in sviluppo esclusivo su Xbox 360. Chi segue maggiormente la scena videoludica, ricorderà che il gioco fu obiettivo di scherno da parte della stampa durante lo scorso E3 per via dello stato incompleto in cui venne mostrato, evidenziando numerosi problemi.
Bene, dopo aver rivisto il gioco a quasi un anno di distanza, l'editore di IGN Matt Casamassina ha spiegato nel suo blog che il titolo ha fatto dei passi fa gigante, eliminando tutti i problemi riscontrati in precedenza: a quanto sembra il gioco sembra ora davvero fantastico, con doti tecniche stupefacenti ed in grado di mantenere le promesse iniziali. IGN pubblicherà immagini, filmati ed articoli del gioco il mese prossimo: vi terremo informati.

Nel frattempo vi proponiamo una nuova immagine del titolo, in attesa di maggiori rivelazioni in arrivo il mese prossimo.

http://www.mondoxbox.com/news/8706/ign-cambierete-idea-su-too-human.html

Too Human: Yay or Nay?
So I'm here in Canada and I've spent the last several hours watching and playing the latest demo of Too Human. This is a game that got pretty much ripped at the Electronics Entertainment Expo because it was shown in a highly unfinished state -- buggy, framey, and with a broken camera system, to be sure. I know that the guys from Silicon Knights weren't thrilled by the general reaction, and understandably so. The developer has sunk a lot of time, effort and resources into this trilogy -- clearly it doesn't want to make a disappointing title, or titles. And ever since E3, it has been charged not only with creating a great game, but with the additional task of proving to the public that it can make a great game. There are a lot of skeptics.

We're going to have a big expose on Too Human next month. Big. Lots of good stuff for you, including detailed hands-on impressions, screenshots, direct-feed, interviews, developer profiles -- you name it. If you are at all interested in this trilogy -- and you should be -- then you will want to read, watch and digest our coverage. But in the meantime, I want to change the air surrounding the game just a little bit. This bitter smell lingers from E3, and I want to open the window.

To be blunt, the game has come a long way and I am confident that even the most critical players will be really impressed with the results. I write this knowing full well the issues the project showed at E3 and I also state that the majority of those issues have been obliterated. The game runs smoothly now. The camera dynamically follows the action, offering the most cinematic viewpoint. The combat allows for dozens of on-screen enemies. Animations are much more fluid and transitions more natural. And for you tech nuts, Too Human is running with four times anti-aliasing, eight light sources per character, soft shadowing, depth of field blur galore, and much more. The engine will wow you. Some of the in-game models are truly incredible.


What you haven't really seen yet are the story and RPG character-building elements in Too Human. You're going to learn all about them next month and I can promise you that if you were excited for the project before, you will be doubly, or triply so by the time you're up-to-date. I want to be clear about something. Despite what you may have heard, this game is not God of War. It is an entirely different beast. Your main character can change on the fly, he can upgrade his attributes, different classes can be selected, and ultimately, the Baldur you begin with will be very, very different from the one you end with. Wait until you learn about the cooperative gameplay possibilities.

Microsoft wanted us to be honest about this gameplay presentation. If I felt that Too Human had serious issues, I could let them know -- and I would. But all said and done, the biggest gripes I could come up with were trivial. So I think that is perhaps the biggest testament to just how far the project has come.

Next month we'll pull back the curtain in an epic way. But for now, if you're anticipating this project, open your window and let out that sour old air. The game has inevitably evolved, and it's on the level you'd expect from the maker of Eternal Darkness.

http://blogs.ign.com/Matt-IGN/2007/03/22/50045/