View Full Version : [XBOX360]HALO3 Trailer
dantes76
09-05-2006, 21:12
http://img440.imageshack.us/img440/8561/h3e32006cortana3rx.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/1820/h3e32006chiefintro0sf.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/3411/h3e32006wreckagesilhouette2rw.jpg
http://img440.imageshack.us/img440/9862/h3e32006structure9ex.jpg
http://bungie.net/News/TopStory.aspx?link=Halo3Announcement
Ho visto il trailer in HD :eek: nn voglio credere sia in-game....non voglio
end.is.forever
09-05-2006, 21:24
nn voglio credere sia in-game....non voglio
Meglio, così ti risparmi la pesante delusione.
Ho visto il trailer in HD :eek: nn voglio credere sia in-game....non voglio
Dove l'hai visto in HD?
Dove l'hai visto in HD?
Lo scarichi dal marketplace se hai la 360
Meglio, così ti risparmi la pesante delusione.
Halo 3 Announced
Posted by Achronos at 5/9/2006 10:28 AM PDT
Bungie Shocks World with Surprise Game Announcement
Bungie announces Halo 3, the third and final game in the Halo Trilogy. Halo 3 will be released for Microsoft's Xbox 360 in 2007.
Halo 3 E32006 Announcement Trailer
(right click to save to your desktop)
Windows Media (Small) Windows Media (Large)
Quicktime (Small) Quicktime (Large)
The game was revealed to the world at the Microsoft press conference at Grauman's Chinese Theater, in Hollywood, CA. By the time you read this, the announcement trailer should be available for download on bungie.net and directly to your Xbox 360, in full HD glory from Xbox Live Marketplace. Read no further if you want to avoid spoilers.
Nobody saw it coming. Halo 3! Who knew? For the last year or two, people have speculated about what our next project was and surprisingly, in all that time, not a single person guessed that it would be Halo 3. Not one.
We declare it the best kept secret ever.
Seriously though, it's been a chore biting our tongues on this one. Call it a combination of studio secrecy, corporate secrecy, Bill Gates already announcing it four times and, you know, whatever.
We won't ruin the content of our short presentation by describing it frame by frame, but we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game.
"The trailer was built to have minimum impact on the development process"
We demonstrated the real-time nature of the demo after the press conference (thanks to our friends at Pioneer with awesome audio-video assistance) to a small group of reporters, so we'll wait and see what their judgment on the presentation was, but you should feel free to make your own.
The trailer was built to have minimum impact on the development process, and while it required long hours and hard work from many, many Bungie staffers, it utilizes real-game assets, fiction and locations from parts of the "real" game.
Alla Bungie mi sembra che nn dicano spesso cagate o ti facciano passare un filmato in CG x uno ingame....
dantes76
09-05-2006, 21:31
sul live e di oltre 100MB (HD)
cmq su http://www.xboxyde.com/leech_2576_en.html
E3: Halo 3 trailer
2006-05-09 21:56:32 by Manager
Microsoft also released this trailer of Halo 3, which runs in real-time.
X-ICEMAN
09-05-2006, 21:37
we will note that everything you're seeing here is being rendered in real-time on the Xbox 360, using the current version of our Halo 3 game engine. The HDR lighting, self-shadowing, GPU-run particle system and many other effects should make it intact (and more) to our final game.
cavaolo chi l'ha visto in alta definizione mi dice se rende? io l'ho sto scaricando ma lo potrò vedere solo su una tv crt...
cavaolo chi l'ha visto in alta definizione mi dice se rende? io l'ho sto scaricando ma lo potrò vedere solo su una tv crt...
Accidenti se rende! :)
cavaolo chi l'ha visto in alta definizione mi dice se rende? io l'ho sto scaricando ma lo potrò vedere solo su una tv crt...
Ma il tuo si scarica... io sto penando un casino... devono esserci i server del Live! INTASATI...!!!
Ma il tuo si scarica... io sto penando un casino... devono esserci i server del Live! INTASATI...!!!
sto monitorando la connessione(sharata da pc) e la media è 25-30 mi ritengo fortunanto un mio amico manco va è sui 5...
cmq 89% ora..
maggiore scia
09-05-2006, 22:17
ma è in real time?,se fosse kosi è pazzesco.
Zodd_Il_nosferatu
09-05-2006, 22:36
omiodio...
se è così la grafica per xbox360 ho trovato la mia killer application... come halo 2 per la vecchia xbox O_O
Finito... Veramente fantastico... già non vedo l'ora...
Oddio...niente male...ma senza una sequenza in-game nn mi ha esaltato + di tanto...
Ra ga ma come mai se annullo un download dal live e poi lo ripristino mi parte che sto già a più del 50% anche se avevo appena iniziato? é normale, lo fa anche a voi?
si... non so perchè lo faccia...
non è in.game ma è real time!!!!!!!quindi immaginate!!!!
B|4KWH|T3
10-05-2006, 00:46
notevole...
:sbavvv:
BTinside
10-05-2006, 01:09
Visto! Mi aspettavo di più per quanto riguarda l'aspetto di Master Chief però quando ho visto quant'era vasto e complesso l'ambiente che lo circondava (astronavi comprese) mi sono accontentato. :)
dantes76
10-05-2006, 17:41
Downloading 'E3 trailer 720p' (17.27 MB)
Game : Halo 3
Format : 1280 x 544 29.971 fps
http://www.xboxyde.com/leech_2576_en.html
*sasha ITALIA*
10-05-2006, 18:43
visto via marketplace...bellino
Mah...
Impressionanti la distanza dell'orizzonte con tutte quelle navi...ma che sia grafica in real time è tutto da verificare.
retyty85
10-05-2006, 21:05
http://www.gamespot.com/xbox360/action/halo3/news.html?sid=6149725
The crater seen in the trailer is three miles across, and it's all rendered in real geometry
Van Helsing
11-05-2006, 11:42
Senza parole.
Speriamo siano immagini non ritoccate e veramente in real time :)
http://www.gamespot.com/xbox360/action/halo3/news.html?sid=6149725
The crater seen in the trailer is three miles across, and it's all rendered in real geometry
Si vabbè, se bisogna credere a quello che dicono loro...
Anche il trailer di killzone 2 per ps3 doveva essere in real time e poi non era vero nulla.
Loro devono spingere le aspettative per il gioco e le vendite della console, non hanno problemi a sparare qualche balla.
Comunque si vedrà
retyty85
11-05-2006, 15:15
Sono quelli di gamespot che lo dicono è ...
e aggiungo:
The demo shifted away from the crater to the part of the level you see the Master Chief walking in from.He was controllable, which means that the trailer indicates just how good the game will look. Lehto was able to zoom in on the Master Chief with the camera, and you could see the many different ways light reflected objects onto him. For example, you could see light reflect off the ground and onto his armor. A new materials system shows the difference between his armor and the rubber undersuit. It's so detailed that if you bring the camera close to the Master Chief's visor, you see everything in front of him reflected in it, right down to the ammo counter in his rifle.
Si vabbè, se bisogna credere a quello che dicono loro...
Anche il trailer di killzone 2 per ps3 doveva essere in real time e poi non era vero nulla.
Loro devono spingere le aspettative per il gioco e le vendite della console, non hanno problemi a sparare qualche balla.
Comunque si vedrà
FALSO!
nessuno ha mai specificato se killzone2 fosse stato in realtime o meno.
We're Back!
Posted by Frankie at 5/11/2006 2:58 PM PDT
First things first, if you didn't read our announcement story yet, please do so HERE and check out our galleries, wallpaper and movies.
Well we got back from E3 yesterday, or at least Sketch and I did, and to be honest, we didn't see anything of the actual show. We were actually just there to do set up for the trailer and a little surprise afterwards.
The event took place at the fabled Chinese Theater in Hollywood. We were there a couple of days before to do dress rehearsals and make sure audio and video were hooked up correctly. We also had to install a 360 debug kit with the teaser on it. The entire thing runs in real time, so there was plenty of opportunity for things to go wrong, and practice makes perfect. So we practiced.
We actually had six debugs all told. Three for the E3 briefing at the theater and three for something we did later. The three at the conference were the main unit - Harold Ryan our studio manager sat patiently backstage, waiting to press "A" after Bill Gates' speech.A dirty little secret was that he pressed "A" on two controllers simultaneously. That way if one of the boxes was accidentally unplugged, or broke, or gasp - crashed, the projector would switch seamlessly to the second Xbox and hopefully nobody would notice.
That didn't happen - we'd stress tested the Xbox systems and the game code very robustly before we left. After it ran though, we were all able to breathe a sigh of relief. We didn't want to run a video of the demo - we wanted the crowd to see it in realtime, on a real 360.
The buildup to the trailer was not without its gaffes. We spotted one of our own staff wearing his Halo 3 t-shirt before the announcement and quickly told him to zip up his jacket. Amazingly, in that 20 second window - a Kotaku reporter spotted him and actually blogged it.
The other blog-related mini-disaster was the fact that the Halo 3 trailer appeared on Xbox Live at around 12:15, before it had appeared at the conference (which was running a little late). A few members of the press in the crowd probably sooted that on their wireless devices - but thankfully they kept quiet.
We were hiding in the back out of sight - primarily to see what the crowd reaction would be like. We started sweating when Gears of War got immediate rapturous applause, and the crowd went positively nuts when Peter Moore revealed that Grand theft Auto 4 would be released for 360 (my bet - set in Tokyo and starring Beat Takeshi as a Yakuza boss).
Eventually the conference started to wind down towards what we knew was the Halo 3 announce. We basked in the applause and then literally ran back across the street to set up a little behind the scenes thing for the press. Again, we wanted to stress that the thing was in realtime.
Our pals at Pioneer loaned us one of their sweet new 360 audio systems - a 5.1 surround system with a 360-themed industrial design and an awesome form factor - and a couple of 50 inch plasmas to match. Hao Chen, our graphics guy, spent two days calibrating them with his all-new custom-built HD video calibration software. We've begged Hao to maybe work a consumer version into the game. We just have to be really, really nice to him all year.
We used the TVs and audio to demo the fact that the game was realtime to an assortment of press. Basically CJ Cowan (or TJ Cohen as he's now known) and Marcus Lehto, our cinematic and art directors respectively, flew around our environment.
There wasn't much to show at the moment, since we're keeping things under warps for now, but CJ clued everyone in on the 3-mile wide Forerunner artifact, Cortana's state of mind and the Chief (no it's not Linda, or Kelly…) battered Mjolnir armor.
Marcus showed off the new engine's lighting system, the self-shadowing and realtime reflection on the Chief, and the fact that we can draw geometry out to about 13 or 14 (game) miles. There was other stuff, but we'll talk about that later.
I think we had a great showing and we certainly had fun doing it, but getting the announcement out there was a huge weight off our minds. Lots more coming soon kids.
fonte: http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=backfromE3
ivano444
12-05-2006, 12:45
Si vabbè, se bisogna credere a quello che dicono loro...
Anche il trailer di killzone 2 per ps3 doveva essere in real time e poi non era vero nulla.
Loro devono spingere le aspettative per il gioco e le vendite della console, non hanno problemi a sparare qualche balla.
Comunque si vedrà
vabbe ma la sony e un altra storia a farti credere cose non vere sono dei maghi :Prrr:
Delta Highest
12-05-2006, 12:50
STREPITOSO!!!!!! NON VEDO L'ORA CHE ESCA... :eek: :eek: :eek: :eek:
FISHER46
12-05-2006, 13:00
Con tutta la potenza che la 360 è in grado di esprimere non vedo perchè non dovrebbe essere grafica in real time (comunque certo, fin che non vedo non credo :D ) se non la fosse sarebbero veramente degli stupidi perchè si può fare molto ma molto di più
ivano444
12-05-2006, 15:04
ho giocato a tantissimi giochi ma come halo nessuno mai la microsoft ha per le mani un capolavoro e non sfruttarlo a dovere sarebbe da cretini
BTinside
12-05-2006, 15:10
A me non sembra nulla di eccezionale. E' carino ma mi aspettavo di più dal modello di Master Chief! Credo che sia tranquillamente fattibile! Anche per quel loro stile di non esagerare i poligoni dei personaggi principali e dei mostri per creare ambienti abnormi! Questa caratteristica la rivedo anche in quel trailer.
A me non sembra nulla di eccezionale. E' carino ma mi aspettavo di più dal modello di Master Chief! Credo che sia tranquillamente fattibile! Anche per quel loro stile di non esagerare i poligoni dei personaggi principali e dei mostri per creare ambienti abnormi! Questa caratteristica la rivedo anche in quel trailer.
forse hai visto male oppure il morbo da playstation t ha sopraffatto :D
[img=http://img143.imageshack.us/img143/7563/halo36el.th.png] (http://img143.imageshack.us/my.php?image=halo36el.png)
Questa è l'immagine graficamente migliore.
:)
BTinside
12-05-2006, 21:40
forse hai visto male oppure il morbo da playstation t ha sopraffatto :D
No ho visto bene :) . Imho per me è un semplice gioco di prima generazione. Vedrai che con un ipotetico Halo 4 si farà di più..
gabberman81
12-05-2006, 22:15
non ho visto il filmato xchè ho un 56k :mad:
cmq vi ricordo che il filmato di halo2 era taroccato...era + bello del gioco finito e non aveva bad clipping e popo up... :rolleyes: quindi dei bungye non mi fido molto :O ;)
BTinside
12-05-2006, 22:31
non ho visto il filmato xchè ho un 56k :mad:
cmq vi ricordo che il filmato di halo2 era taroccato...era + bello del gioco finito e non aveva bad clipping e popo up... :rolleyes: quindi dei bungye non mi fido molto :O ;)
Beh se è così allora comincio a dubitare un pò anch'io, anche se continuano ad affermare che sia in real time.
il pop-up in halo 2 capita solo durante i filmati. se hai il collegamento in composito e vedi male, non è colpa di bungie :)
è uscito il documentario. nessun commento?
prima di cominciare, leggetevi le lettere di cortana.
ps
yamaz, l'ho ritrovato :p
http://www.mondoxbox.com/news/6191/dietro-le-quinte-del-trailer-di-halo-3.html
c'è la notizia anche sulla pagina di hw upgrade....
non è un post informativo, è un post di sondaggio opinioni.
hanno fatto vedere inquadrature che precedentemente non si vedevano, hanno fatto vedere uno zoom dell'armatura di MC tutta rovinata e graffiata, uno spezzone che mostra le nuove incarnazioni dei simpatici grunt, un'altro che mostra il trailer in "debug mode"... insomma un pò di roba che fa pensare che effettivamente il gioco sia così e non sia solo un fmv.
:sbav:
Voglio un monitor Hd :cry: :mc:
Van Helsing
10-06-2006, 14:22
c'è la notizia anche sulla pagina di hw upgrade....
non è un post informativo, è un post di sondaggio opinioni.
hanno fatto vedere inquadrature che precedentemente non si vedevano, hanno fatto vedere uno zoom dell'armatura di MC tutta rovinata e graffiata, uno spezzone che mostra le nuove incarnazioni dei simpatici grunt, un'altro che mostra il trailer in "debug mode"... insomma un pò di roba che fa pensare che effettivamente il gioco sia così e non sia solo un fmv.
L' ho visto molto bello.
Bisogna vedere se le immagini sono in game, se riescono a mantenere un buon framerate durante l' esperienza di gioco.
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